Fint att du håller med om det svarta Annars hade jag fått besluts ångest . Det svarta får bli kvar...ett tag iaf
Dimljusen på igen. Blev en kromlist mellan spoilern och stötfångaren. Spoilern blev samtidigt ingnuggad med svart skokräm . Imorgon kväll tar vi bakdelen.
Hmm varför lämna spoilern svart ??
Får ett mycke mer komplett utseende med den lackad..
Tack för din synpunkt .Nu ställer du till det lite i huvudet på mig . Jo jag var inne först på att lacka denna röd men samtidigt är fördelen också att alla flugor som fastnar i det svarta inte syns så bra. .
Redigerat av Sladdaren den 19-05-2016 10:35
Nu ni grabbar !!!! ...Vad tycker ni ??? Själv tycker jag det blev .........................grymt j-kla snyggt .
Nu orkade jag inte plocka ner dimljusen och det var inte riktigt nödvändigt heller. Blev en plastpåse för säkerhetsskull. Man vet juh aldrig om man är tvungen att vifta bort en mygga medans man lackar..Mobilbild
Var tvungen att hämta riktiga kameran. Lyckades så enormt bra med lackningen tyckte jag iaf
2 lager med plastprimer, 2 lager med grundning och 3 lager med lackning samt 2 lager med klarlack
Riktigt snyggt får jag säga! Så där vågig är min kofångare med.
Då var det inte mitt fel att det var vågigt då.
Blev riktigt nöjd med lackeringen. Den här gången köpte jag inte Biltemas lack. Vet inte om det kan skilja vart man handlar nånstans. Men dessa lack grejer från AD bildelar tyckte jag var lättare att spraya på. Så blir nog att köpa lacken därifrån nästa gång. Och priset skiljer inte heller längre. Biltema har ökat sina priser på det mesta.