Volvoträffen för dig med en volvo i fint skick oavsett årsmodell eller om den är original eller stylad, ombyggd mm.
Vi träffas som vanligt i Leksand på Volvo där Bilkompaniet bjuder alla utställare på frukost mellan 08.00 och 10.00.
Ca 10.30 är det avfärd mot Rättvik och träffområdet på Persborg, vi åker karavan genom Hjortnäs och Tällberg till Rättvik.
Klockan 11.00 är det insläpp på träffområdet där våra funktionärer tar hand om er.
Mer information om färdbeskrivningar, tvättmöjligheter, priser, klasser m m kommer inom kort både på RättviksTräffens facebooks grupp samt på våran hemsida.
Oj vilken fin Amazon. Blir alltid imponerad av att se så rostfria såna här
Volvosweden med på en bild också
Är det svarten i mitten här ?
Riktigt fina bilder, man blir grymt sugen på att åka till Rättviksträffen när man ser dessa. Den här träffen har alltid sån tur med vädret också
Redigerat av Braweheart den 13-04-2016 06:32
Blir att besöka Rättviksträffen i år om det bra vädret håller i sig . Ska även försöka tränga in mig tillsammans med dem andra 7/900 bilarna på träffen. Blir en hel del bilder som vanligt därifrån.
Finns mycket bilder i eftersnackstrådarna. Men även dessa 2 filmer som jag gjort..
Rättviksträffen 2008 YouTube video
Rättviksträffen 2012 ( tror jag )
Många kända Volvo bilar och profiler med här. Fick hålla i brorsan i tröjan när han böjde sig ut genom fönstret för att filma hjul snurr scenerna . Helt sjuk rolig och tråkig dag. Fick lite fel på Vita faran på vägen hem, detta visas oxå i filmen YouTube video Redigerat av Sladdaren den 26-06-2016 22:00
Är lite ändringar för imorgon. Träffen kommer visst inte att placeras i Rättvik utan istället på Bilkompaniet i Leksand. Anledningen för detta är pga oväder. Mer info om detta hittar ni på Rättviksträffen Facebook sida. Länk dit finns i tidigare inlägg i denna tråd
Låser tråden Bilder från träffen finns i eftersnack. OBS: Du måste logga in på forumet för att se eftersnacks tråden
Här finns den aktuella eftersnacks tråden http://volvosweden.se/forum/viewthrea...ead_id=748Redigerat av Sladdaren den 02-07-2016 22:59