På det förra forumet hade vi en uppskattat tråd som hette utanför fönster bild. Detta är en kul och enkel tråd. Ta kameran och ställ dig hemma vid nått fönster och knäpp en bild. Gå sedan in i den här tråden och posta bilden. Kul att se en blick på hur ni bor där ute i landet..
Jag börjar posten med utsikt uppifrån gatan. Redigerat av Sladdaren den 19-04-2018 18:47
På det förra forumet hade vi en uppskattat tråd som hette utanför fönster bild. Detta är en kul och enkel tråd. Ta kameran och ställ dig hemma vid nått fönster och knäpp en bild. Gå sedan in i den här tråden och posta bilden. Kul att se en blick på hur ni bor där ute i landet..
Ser ut som här ungefär. Lika kallt och snöigt.
Körde förbi Sundsvall i sommras, det var byggmaskiner och traktorer överallt tyckte jag .
De beror ju på Brobygget de..
Jasså dem håller på att bygga en bro rakt över . Hela Sundsvall känns som en onödig omväg när man ska fortsätta mot Umeå. Man var juh tvungen att köra runt på nått vis kändes det som..Är dem klara med bron förresten ?
En bild på när ungdomarna på gatan som inte rädda att gå ut och skruva på traktorn i -20 grader. Denna skulle visst besiktigas om en månad så det ser ut att vara lite grejer som måste åtgärdas. Jag ser lite fast tejpade saker på bilden