Ska fixas handbroms på en Volvo 740-88 då den inte riktigt gick igenom BP. Postar denna fråga åt en annan. Så jag hoppas någon har skruvat på några backar nyligen .
Plattjärnsbiten som sitter mellan bromsbackarna har försvunnit!. frågan är hur lång skall järnbiten mellan backarna vara, eller var hitta en ny?
Alltså Lilla plattjärnsbiten som sitter emellan handbromsbackarna.Redigerat av Sladdaren den 27-06-2016 02:20
Jajemen white du har vart med förr om detta märker jag. Han pratade faktiskt om detta imorse när jag träffade honom, att det kanske går att göra om detta till en bromsjusterare men visste inte var man skulle kunna få tag i en sån heller. Men då ska jag skicka adressen till honom så får han beställa en sån istället. Denna fråga blev juh besvarad mer än väl..topppen
Denna gick att få tag i genom AD Bildelar som skulle beställa hem den tills imorgon
Så här ser dem ut dessa bromsjusterare . Dessa fanns original på Volvo 240 och tidiga modeller av 740 berättade dem på AD
Då låser vi tråden då detta är löst
Bilder på montering kommer troligtvis i guider och manualer Redigerat av Sladdaren den 04-02-2016 15:40