volvoswedendekaler tas nu fram.
|
MrLego |
Publicerat 04-12-2013 16:01
|

Medlem

Registrerad: 14.11.13
|
Idag påbörjades ett samarbete med SBS Reklam AB i Söderhamn för att ta fram nya volvosweden-dekaler. Dem kommer att komma upp på forumet så fort dem är klar o jag har godkänt designen på dem. Dem kommer att komma i 3 olika storlekar o några olika enkla färger som det ser ut nu. Är det intressant? // Lego |
Dela den här posten: |
|
|
|
|
stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 16:14
|

Junior Medlem

Registrerad: 24.11.13
|
MrLego skrev:
Idag påbörjades ett samarbete med SBS Reklam AB i Söderhamn för att ta fram nya volvosweden-dekaler. Dem kommer att komma upp på forumet så fort dem är klar o jag har godkänt designen på dem. Dem kommer att komma i 3 olika storlekar o några olika enkla färger som det ser ut nu. Är det intressant? // Lego
Köper en på direkten och sätter upp på min jag vill jag lova!  |
|
|
|
|
Sladdaren |
Publicerat 04-12-2013 16:15
|

Super Admin

Registrerad: 15.05.13
|
Det låter riktigt spännande. . Vill juh se ett par riktigt coola dekaler nu..
|
|
|
|
|
stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 16:15
|

Junior Medlem

|
En enkel som jag önskar är
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan  |
|
|
|
|
MrLego |
Publicerat 04-12-2013 18:42
|

Medlem

|
stefanpette skrev:
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan 
Det kommer att bli www.volvosweden.se som dem kommer att ta fram i 3 olika storlekar som man kommer att kunna handla direkt i deras webshop o få den hemskickad om man inte som mej bor i samma kommun som de så man kan hämta direkt kanske? Dem kommer att komma i 4 olika färger som det ser ut nu. Dem är: Silver, Antracitgrå, Svart och Vit.
Duger det Stefan?
Det kommer även vara som så att man kommer att kunna betala direkt till dem i shoppen och det underlättar för oss admins.
Men allt kommer att gå live snarast och då underrättas alla som är intresserade  |
|
|
|
|
stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 21:25
|

Junior Medlem

|
MrLego skrev:
stefanpette skrev:
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan 
Det kommer att bli www.volvosweden.se som dem kommer att ta fram i 3 olika storlekar som man kommer att kunna handla direkt i deras webshop o få den hemskickad om man inte som mej bor i samma kommun som de så man kan hämta direkt kanske? Dem kommer att komma i 4 olika färger som det ser ut nu. Dem är: Silver, Antracitgrå, Svart och Vit.
Duger det Stefan?
Det kommer även vara som så att man kommer att kunna betala direkt till dem i shoppen och det underlättar för oss admins.
Men allt kommer att gå live snarast och då underrättas alla som är intresserade 
LÃ¥ter som prima skinka det 
Jag ska ha på fan framrutan och bakrutan  |
|
|
|
|
MrLego |
Publicerat 11-12-2013 10:15
|

Medlem

|

//Sladdaren
Låser tråd
Info om Dekaler, mössor, tröjor kan du hitta på denna länk http://www.volvosweden.se/forum/viewt...ead_id=100
Redigerat av Sladdaren den 11-01-2014 03:20
|
|
|
|