|
volvoswedendekaler tas nu fram.
|
| MrLego |
Publicerat 04-12-2013 16:01
|

Medlem

Registrerad: 14.11.13
|
Idag påbörjades ett samarbete med SBS Reklam AB i Söderhamn för att ta fram nya volvosweden-dekaler. Dem kommer att komma upp på forumet så fort dem är klar o jag har godkänt designen på dem. Dem kommer att komma i 3 olika storlekar o några olika enkla färger som det ser ut nu. Är det intressant? // Lego |
| Dela den här posten: |
|
| |
|
|
| stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 16:14
|

Junior Medlem

Registrerad: 24.11.13
|
MrLego skrev:
Idag påbörjades ett samarbete med SBS Reklam AB i Söderhamn för att ta fram nya volvosweden-dekaler. Dem kommer att komma upp på forumet så fort dem är klar o jag har godkänt designen på dem. Dem kommer att komma i 3 olika storlekar o några olika enkla färger som det ser ut nu. Är det intressant? // Lego
Köper en på direkten och sätter upp på min jag vill jag lova!  |
|
| |
|
|
| Sladdaren |
Publicerat 04-12-2013 16:15
|

Super Admin

Registrerad: 15.05.13
|
Det låter riktigt spännande. . Vill juh se ett par riktigt coola dekaler nu..
|
|
| |
|
|
| stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 16:15
|

Junior Medlem

|
En enkel som jag önskar är
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan  |
|
| |
|
|
| MrLego |
Publicerat 04-12-2013 18:42
|

Medlem

|
stefanpette skrev:
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan 
Det kommer att bli www.volvosweden.se som dem kommer att ta fram i 3 olika storlekar som man kommer att kunna handla direkt i deras webshop o få den hemskickad om man inte som mej bor i samma kommun som de så man kan hämta direkt kanske? Dem kommer att komma i 4 olika färger som det ser ut nu. Dem är: Silver, Antracitgrå, Svart och Vit.
Duger det Stefan?
Det kommer även vara som så att man kommer att kunna betala direkt till dem i shoppen och det underlättar för oss admins.
Men allt kommer att gå live snarast och då underrättas alla som är intresserade  |
|
| |
|
|
| stefanpette |
Publicerat 04-12-2013 21:25
|

Junior Medlem

|
MrLego skrev:
stefanpette skrev:
Volvosweden.se i ren text vit bara, som är stor som man kan ha på bakrutan 
Det kommer att bli www.volvosweden.se som dem kommer att ta fram i 3 olika storlekar som man kommer att kunna handla direkt i deras webshop o få den hemskickad om man inte som mej bor i samma kommun som de så man kan hämta direkt kanske? Dem kommer att komma i 4 olika färger som det ser ut nu. Dem är: Silver, Antracitgrå, Svart och Vit.
Duger det Stefan?
Det kommer även vara som så att man kommer att kunna betala direkt till dem i shoppen och det underlättar för oss admins.
Men allt kommer att gå live snarast och då underrättas alla som är intresserade 
Låter som prima skinka det 
Jag ska ha på fan framrutan och bakrutan  |
|
| |
|
|
| MrLego |
Publicerat 11-12-2013 10:15
|

Medlem

|

//Sladdaren
Låser tråd
Info om Dekaler, mössor, tröjor kan du hitta på denna länk http://www.volvosweden.se/forum/viewt...ead_id=100
Redigerat av Sladdaren den 11-01-2014 03:20
|
|
| |
|