Sladdaren skrev:
Kolla det golvet, börjar likna nått, bra jobbat Kimbo . Det är risken att det blir för tjatigt att göra en sak för många gånger då lessnar man . Men häng i nu kimbo för nu har du fått upp farten.
Hur är det på dem färdig svetsade ställena ? ska du lägga på nått rostskydd ? (svart mojs?) eller blir det bara kasta på lite färg på detta?
Det börjar bli mindre flintsone av det så de e ju fint min tanke är ju att måla bilen inuti så jag kommer att lägga karosserikit på undersidan
o sen slipa i ordning o göra det snyggt på insidan. Tanken är ju bur och ingen inredning så golvet kmr ju att synas men vissa skarvar kmr att få karrosserikit inuti också.
Dom som har lagat bilen tidigare hade slängt på nåt svart klet på insidan som va ett h****e o få bort så de blir inget sånt från mig
Ett imponerande arbete, helt klart!Ubernice
Är en del jobb när man börjar svetsa gammal Volvo, men så givande det är att se det komma ihop bit efter bit!
Tack! gör så gott jag kan för o få de så bra som möjligt. Men tid har det tagit o mer tid kmr det att ta men så fort golvet på båda sidor e klara
är det inte jätte mycke kvar o laga bara lite knöligt
244-GL 88B (projekt)
744-TIC 86 (projekt)
764-TIC 85 (lång tids projekt)
|