Sladdaren skrev:
InTheWhite skrev:
Sladdaren skrev:
Det var ett fint ställe du hittade för att plåta bilder på den vita

. Hur blir det till vintern nu? kommer du parkera in den nånstans?
Ja det är den gamla prästgården i byn.
Jo den kommer ställas på vinterförvaring.
Skönt för dig att få den undanställd igen på vintern

. Ja det är mycket mysiga bilder på denna grymt fina Volvo, det är bara

.
Jo det är en fin plats att fota på.