Ämne: Volvosweden Volvoforum :: "Den Vite" Volvo 945 Classic -98 (Installad för vintern)

Skapat av InTheWhite den 09-09-2024 13:36
#1653

Sladdaren skrev:

InTheWhite skrev:

Sladdaren skrev:

Det var ett fint ställe du hittade för att plåta bilder på den vita thumpsup. Hur blir det till vintern nu? kommer du parkera in den nånstans?

Ja det är den gamla prästgården i byn.

Jo den kommer ställas på vinterförvaring.

Skönt för dig att få den undanställd igen på vintern japp. Ja det är mycket mysiga bilder på denna grymt fina Volvo, det är bara Holy.

Ja den blir förstörd om man bara låter den stå ute.

Jo det är en fin plats att fota på.